אם גם אתם חלק מהתנועה העולמית של מעבר לקניות אונליין, תנועה שהחלה אי שם בשנות התשעים והפכה פופולארית במיוחד בישראל בחמש השנים האחרונות, אתם בוודאי מחפשים להתמקצע בתחום, כדי להזמין בצורה בטיחותית ולקבל את המשלוח שלכם עם חיוך. מעקב משלוחים אלי אקספרס, שיין ומותגים אחרים הוא חלק בלתי נפרד מתהליך ההזמנה המקוונת, וכיום הוא חלק פשוט ונגיש.
לא עוד הזמנה והמתנה שנראית אינסופית, ידע זה כוח, ובמקרה הזה הידע היכן מסתובבת החבילה שלי לפני היא מגיעה לפתח דלתי (או לנקודת האיסוף שבחרתי) זה הכוח להישאר רגועים בתקופת ההמתנה שעשויה לקחת גם מספר שבועות.
משלוח זול, אבל ניתן לאיתור
היתרונות המובהקים של קניות אונליין הינם –
- גישה לאינספור מוצרים מבלי לקום מהספה
- שירות לקוחות בלחיצת כפתור
- קטלוגים אינסופיים בכל מוצר שנחפש
- גישה למחירים תחרותיים במיוחד
- קבלת המוצרים עד הבית (או לנקודת איסוף)
השילוב הזה, של מגוון אינסופי בלחיצת כפתור ובמחיר נוח הופך את הקניות המקוונות למשהו שאי-אפשר לעמוד בפניו, וגם אלו שהתנגדו לחלוטין לרעיון של קניות אונליין מוצאים עצמם בעשור האחרון מיישרים קו עם העם, ועוברים לקניות מקוונות. מעקב משלוחים אלי אקספרס הפך אם כך לדבר שבשגרה עבור הישראלי הממוצע, מדן ועד אילת, וזה נעשה בצורה פשוטה מאוד – עם מספר סידורי (ארוך) שמאפשר לכם לראות בכל רגע נתון היכן בעולם החבילה שלכם.
מזמינים מחו"ל ועוקבים אחרי החבילה
יש משהו מרגיע ביכולת לדעת איפה החבילה שלנו, כי אנחנו רואים את ההתקדמות שלה, ובעצם המציאות בה המוצר שרכשנו מגיע אלינו נבנית בהדרגה ולנגד עינינו. זה שילוב של שליטה ותחושת הביטחון שבאה עימה, לצד מילוי הצורך הזה ששופינג יודע למלא. שילוב מנצח, כי עובדה היא שאנשים נוהגים לעקוב אחרי מיקום החבילה שלהם לעיתים על בסיס יומיומי, ולעיתים אף יותר מפעם אחד ביום.
יש משהו כמעט ממכר ביכולת להעתיק מספר סידורי, להדביק אותו בחלון החיפוש, ללחוץ על מקש ENTER או "שלח", ולקבל רשימה מסודרת של המקומות בהן החבילה כבר ביקרה ומתי היא הייתה שם, ולגבי המיקום הנוכחי שלה.